Esteghlal
Esteghlal
majidi/montazeri/heydari/rahmati
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 18 دی 1391برچسب:, توسط آبی ترین دختر |

 

شکلک های شباهنگخیلی خوش حالم به احتمال زیاد شاید امروز یا فردا فرهاد مجیدی هم بیاد وبلاگم

اولین عکسمون:مهدی رحمتی

راستی تولد مهدی هم تو راههنظر بدین که براش چیکار کنیم؟

به نظرتون چی بهترهحتما مربوط به این موضوع بهم نظر بدین

دومین عکسمون:خسرو حیدری (داداشم)

سومین عکس:کسی نیس جز پژمان (هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااا )

قربون اخمت

بازم این بازیکن خوش اخلاق

فرزاد حاتمی

خونه ی مهدی رحمتی

خسرو حیدری

آمیتیس و میلاد

تولد این پدر و دختر هم نزدیکه هرکدومتون که دوس دارید 1 متن خوشگل به آمی و 1 متن خوشگل به میلاد

برام نظر بذارید خوشگل ترینش انتخاب میشه و تو پست میذارم

ایمان موسوی

خسته شدم بقیه ی عکسا هم بعدا

اگه نظر ندید از بقیه خبری نیسگفته باشم

اگه بالای 30تا نشه عکس دیگه نمیذارمحتی ورزشی

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

سوگند
ساعت17:24---20 دی 1391
فاطمه جون من چیکار کنم هرکاری میکنم عکس خونه مهدی باز نمیشه؟
پاسخ:خب عزیزم تو پست بعد آدرسش رو گذاشتم کپی کن پیست کن تو یه پیج جدید ببین


نگین
ساعت11:18---20 دی 1391
تقدیم به مهاجم آسمونی:


باهفت آسمون پرازگل یاس ومیخک


باصدتادریاپرازعشق واشتیاق وپولک


یه قلب عاشق بایه احساس بی قراروکوچک


فقط میخوادبهت بگه تولدت مبارک





تقدیم به امیتیس عشق من:


تو این روز پر از عشق تو با خنده شکفتی


با یه گریه ی ساده به دنیا بله گفتی


ببین تو اسمونا پر از نور و پرندس


تو قلبا پر عشقه رو لبا پر خندس


تولدت مبارک فرشته ی کوچولو










نگین
ساعت11:18---20 دی 1391
تقدیم به مهاجم آسمونی:

باهفت آسمون پرازگل یاس ومیخک

باصدتادریاپرازعشق واشتیاق وپولک

یه قلب عاشق بایه احساس بی قراروکوچک

فقط میخوادبهت بگه تولدت مبارک



تقدیم به امیتیس عشق من:

تو این روز پر از عشق تو با خنده شکفتی

با یه گریه ی ساده به دنیا بله گفتی

ببین تو اسمونا پر از نور و پرندس

تو قلبا پر عشقه رو لبا پر خندس

تولدت مبارک فرشته ی کوچولو







نهال
ساعت18:41---19 دی 1391
عزیزم من ایمیل ندارم.
پاسخ:آپلودش رو گذاشتم روش کلیلک کنی باز میشه عکس


فاطمه
ساعت16:06---19 دی 1391
مرسی راستی توام یه عکس از خودت بزار البته اگه دوست داشتیاپاسخ:این تویی؟فک کردم همینجوری یه دختره

فاطمه
ساعت16:04---19 دی 1391
چی خوشگل شده
پاسخ:عکست


فاطمه
ساعت15:38---19 دی 1391
راستی بزنم به تخته نظرا نسبت به پست قبلی 2برابر شده ها باید یه اپ درست و حسابی بکنیا دوستمپاسخ:خوشگل شده!

فاطمه
ساعت15:31---19 دی 1391
سلام من بازم اومدم تو این 2روزه که نیومدم واقعا دلم براتون تنگ شده بودپاسخ:سالام عزیزم نظر لطفته قربونت برررررم چشم از علی آقا هم عکس میذارم! دم پژمان هم گرم به قول تو

نهال
ساعت14:25---19 دی 1391
سلام عزیزم خوبی؟میشه عکس خونه مهدی رو ی بار دیگه بذاری.آخه برای من باز نمیشه می خوام ببینم.خواهش میکنم پاسخ:سلام ممنون آخه 100 دفعه ی دیگه هم بذارم بازم باز نمیشه ایمیلت رو بگو تابدم بهت

سوگند
ساعت11:26---19 دی 1391
من یه شماره از میلاد دارم از وب خودش برداشتم ایرانسله ولی هنوز بهش زنگ نزدم واسه همین مطمئن نیستم خودش باشه

فاطمه جون شماره مهدی رو به من هم میدیپاسخ:یادم نیس شمارشو!پیدا کردم میذارم


نگین ازادی
ساعت23:52---18 دی 1391
مرسی فاطمه جون

نوشین آبی
ساعت22:27---18 دی 1391
برای تولد مهدی:تو همون روز بیاد تو وبلاگت بعد ساعتشم هماهنگ کن که هممون تو همون ساعت بیایم وبت اگه بشه عالی میشه.
پاسخ:ساعتو که نمیشه هماهنگ کرد ولی حتما که جمعه رفتم تمرین ازش میخوام که تولدش بیاد


نوشین آبی
ساعت22:13---18 دی 1391
فاطمه جون توروخدا یه فکری به حال عکس خونه مهدی بکن دارم دیوووونه میشم

نوشین آبی
ساعت22:09---18 دی 1391
وای فاطمه چقد بچه ها نظر گذاشتن برات سرم گیج رفت.1-قضیه این شماره ها چیه.خواهش میکنم شماره مهدی رو بده....خواهش....

2-عکس مهدی و فرزاد و میلاد و امین باز نمیشه جون پژمان یه کاری بکن باز شه.

3-خداکنه مهدی هم بیاد تو وبلاگت.
پاسخ:نظر لطفشونه! 1.به خدا نمیشه اصلا شمارشو یادم رفته اگه یادم اومد میدم بهت 2 .چشم 3 حتما میاد


somaye
ساعت20:53---18 دی 1391
سلاااااااام چرا عکس فرزاد من بالا نمیاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟

راستی من واسه فرزاد وب زدم جدیدا خوشحال میشم بهم سر بزنی پاسخ:حتما


پریسا
ساعت20:32---18 دی 1391
وااااااااااای فاطمه متنی رو که منم براشون میدم و چه قشنگترین باشه چه نباشه رو باید بذاری مخصوصا برای فرشته کوچولومو خب؟
پاسخ:خب


حسنا
ساعت20:06---18 دی 1391
اين شماره كه دادي ماله ميلاده؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ف
ساعت18:42---18 دی 1391
میگم از نکوپاسخ:فعلا نه

ياسمين
ساعت18:10---18 دی 1391
خوب تو هم بذار مهدى كه ميره اردو خارجى بهشششششششششششش زنگ بزن !!!!!!!! تا حالا اصلاً به اين شماره هايى كه دادى زنگ زدى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:آره ولی خاموشه! چند بار امتحان کردم برنمیداره


اس اس
ساعت18:10---18 دی 1391
ببين تا يه هفته ى ديگه بهت قول ميدم همه ى بازيكناى استقلال برات نظر بزارن
پاسخ:ممنون از امید واریت


اس اس
ساعت18:06---18 دی 1391
خيلى نامردى خب به ماهم بگو
پاسخ:آخه همش خاموشه اما مهدی اردو های خارجی که میره روشن میکنه


ياسمين
ساعت18:05---18 دی 1391
ممنون نيلوفرررررررررررررر جون كه گفتى !!!!!!

ياسمين
ساعت18:05---18 دی 1391
خوششششششششششششش به حالت . اين نيلوفر جون توى سايت ميلاد مطلب ميذاره ؟؟؟؟؟ كجا مطلب ميذاره كه ميگه نميدونه ميلاد ميخونه يا نه ؟؟؟؟؟؟؟؟

اس اس
ساعت18:03---18 دی 1391
فاطمه تو شماره ى ميلاددارى اونوقت هيچى نميگى نكنه شماره خسرو هم دارى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:خسرو رو ندارم ولی فرهادو مهدیو میلادو آرشو مهدی امیر آبادیو دارم


ياسمين
ساعت18:02---18 دی 1391
شمااااااره ميلاد رو از كجا دااااااااارى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:از یه منبع معتبر به اسم روزنامه استقلال


ياسمين
ساعت18:01---18 دی 1391
فاطمه ششششششششششماره ميلاد رو دااااااااااارى ؟؟؟؟
پاسخ:بله


اس اس
ساعت18:00---18 دی 1391
نه به خدابراچى مسخره كنم جدى گفتم
پاسخ:پس فدات


ياسمين
ساعت18:00---18 دی 1391
نيييييييييييييييييييييلوفر جون تو توى چه سايتى براى ميلاد چيز مينويسى كه ميخواهى ميلاد بياد بخونه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اس اس
ساعت17:57---18 دی 1391
فك كنم وبت جهانى بشه اگه مسى هم ديدى برات نظر گذاشته تعجب نكن
پاسخ:اس اس مسخره میکنی؟


اس اس
ساعت17:52---18 دی 1391
پژمان به فرهادگفته بيادوبت؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:نه یکی از دوستای دیگم


پروا
ساعت17:49---18 دی 1391
مرسی خیلی خیلی قشنگ بود امتحان تو چیکار کردی؟
پاسخ:عربی رو تو طول کلاسی ها خونده بودم بلد بودم خوب دادم


اس اس
ساعت17:48---18 دی 1391
واى دارم ديونه ميشم به خداااااااااااا چى ميشه فردا بگى خسرو هم برات نظرگذاشته
پاسخ:یکی باید با خسرو هماهنگ کنه ایشالا اگه جور بشه هفته ی بعد خسرو جونمم میاد


اس اس
ساعت17:43---18 دی 1391
فاطمه فرهاداومده؟؟؟؟؟؟؟؟ برات چى نظرگذاشته حتما خسرو هم مياد آخه فرهاد وخسرو باهم دوستن حتما به خسرو هم گفته
پاسخ:اون بالا یه کوچولو از متنشو گذاشتم که برای وب بود بقیش شخصی بود


نفس
ساعت16:52---18 دی 1391
به خدا هیچ کدوم از عکسا باز نمیشه.
پاسخ:چرا؟پس چرا برای من باز میشه؟


ارغوان
ساعت16:42---18 دی 1391


در ستاره بارانِ میلادت
میان احساس من
تا حضور تو
حُبابی است از جنس هیچ
از دستان من
تا لمس نگاه تو
آسمانی است به بلندای عشق
جشن میلادت را به پرواز می روم
دراین خانگی ترین آسمانِ بی انتها
آسمانی که نه برای من
نه برای تو
که تنها برای “ما” آبیست
برای میلاد عزیز


فاطمه
ساعت15:18---18 دی 1391
سلام فاطمه خییییییییییییلی خوشحالم پژمان وبت اومده.راستی عکس های خونه مهدی و فرزاد حاتمی باز نیمیشن.
پاسخ:چرا آخه؟


sara
ساعت15:05---18 دی 1391
salam .mishe aks khoone mehdi rahmati ro baram email koni.akhe baz nemisheپاسخ:دوباره آپلود میکنم اگه نشد آپلود میکنم
پاسخ:ببخشید اگه نشد ایمیل میکنم


مهتاب
ساعت14:45---18 دی 1391
chiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ???????????? farhad majidi !!!!!!!!???????????? halet khoobeeeeeeeeeeeeee
پاسخ:به خدا راس میگم اومده الان فداش شممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم


مهسا
ساعت14:34---18 دی 1391
قربون تو برم من با این عکسای خوشگلی میذاری عزیز دلمممم
واای بعنی میشه مهدی هم بیاد وبت؟وای اگه بششششهههه


مهربان
ساعت14:31---18 دی 1391
سلام فاطمه جان.
من مدتیه که به وبت میام.خوشحالم که با وبت آشنا شدم.
امیدوارم آقای مجیدی هر چه زودتر بیان وبت.
همین طور آقای رحمتی.
خوشحال میشم به وب من هم تشریف بیاری.
منتظرم.
موفق باشی.یاحق


ياسمين
ساعت14:30---18 دی 1391
وااااااااااى فاطمه توروخدا اگه فرهاد اومد بگو مثله پژمان يه نظر بذار كه ما هم ببينيم . واى فاطمه ببين همه چه قدر دوست دارن كه وبت چه پر طرفدار شده !!!!!!!!!
پاسخ:چشم عزیزم فرهااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد اومده فرهاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد اومده فرهااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد اومده فرهاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد اومده


يلدا
ساعت14:28---18 دی 1391
وااااااااااااااى فرزاد ، فيگورت تو حلللللللللللقم عزيزم عالى بود عكسا . ممنون باز هم از اين پست هاى پُر و پيمون بذار خيييلى فاز داد

اس اس
ساعت14:18---18 دی 1391
قربونت برم كه اين همه عكس خوشگل ميزارى راسى توروخدا يه كارى كن خسرو هم بياد
پاسخ:چشمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم


زهرا
ساعت14:14---18 دی 1391
عكس سيد عاااااااالى بود عكس ميلاد و آميتيس رو كه ديدم كه ذوق مرگ شدم عكساى خسرو و پژمان هم حرف نداشت عشششششششششقم . دسسستت مرسى عزيز

بهار
ساعت14:11---18 دی 1391
روح ما رو تاااااااااااااااااااازه كردى با اين عكسات فاطمه جون . دسسسسسسسسستت مغسى عزيزم . راااااااستى تبريك بابت اينكه پژمان خان ديشب اومده. وبلاگت . خيييلى فاز دااد وقتى ديدم
پاسخ:فدات


ياسمين
ساعت14:09---18 دی 1391
دسسسسسسسسستت درد نكنه به خدا عالى بود همششششششششش فدات شم خييييييييييلى قشنگ بود همش جديد بود . چه جورى ديگه تشكر كنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: